تولید مارک و پلاک فلزی
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

تولید مارک و پلاک فلزی 

تولید مارک طرح فلزی یا شبه استیل با توجه به سلیقه مخاطب می‎تواند تنوع بسیاری داشته باشد. مارک طرح استایل از دولایه تشکیل شده است. لایه زیرین آن از ورق ABS ساخته شده است. ABS نوعی ورق پلیمری است که مقاومت و انعطاف بالایی در شرایط مختلف از خود نشان می‌دهد. برای تولید مارک بهتر است از ورق ABS مشکی رنگ برای لایه زیرین استفاده شود. بر روی ورق ABS، لایه دیگری قرار می‌گیرد. این لایه تنوع رنگی بالایی دارد . محبوب‌ترین رنگ های لایه روی ABS، طلایی و نقره‌ای هستند. طلایی مشابه مارک فلزی و نقره ای به مارک استیل شباهت دارد. سپس طرح مورد نظر با حکاکی لیزری و بر روی لایه بالایی انجام می‌شود. این کار باعث خواهد شد که سطح کار به رنگ لایه رویی و طرح موردنظر به رنگ مشکی در کف مارک قرار بگیرد. طرح مورد نظر در قسمت فرورفته کار به زیبایی مشاهده می‌شود.

قیمت

قیمت مارک استایل نسبت به سایر مارک‌ها و انواع لیبل بسیار مناسب است. به طور کلی هدف از استفاده از مارک ABS  کاهش هزینه های برندسازی است. همانطر که قبلا بیان شد مارک طرح استیل ظاهری شبیه به مارک فلزی دارد اما تفاوت قیمتی آشکاری با آن دارد. پس از لحاظ قیمتی می‌توان گفت سفارش مارک مولتی استایل توجیه اقتصادی دارد. مشابه تمام محصولات عواملی همچون ابعاد، کیفیت و تیراز نیز بر قیمت بسیار تاثیرگذار هستند. استفاده از یک مارک طلایی مولتی استایل نسبت به یک مارک برنجی تا ۹۰ درصد ارزانتر است. لایه رنگی که روی کار قرار می‌گیرد نیز با کیفیت های مختلف و قیمت‌های متفاوت وجود دارد. بالارفتن تیراژ کار نیز هزینه نهایی سفارش مار ABS شما را کاهش خواهد داد. شرکت نشانه ساز مارکی با کیفیت را با ارزانترین قیمت به شما ارائه می‌دهد.

دارندگان کارگاه‌های تولیدی پوشاک و افرادی که در زمینه‌های مشابه فعالیت می‌کنند از متقاضیان اصلی مارک پارچه‌ای هستند. ممکن است این افراد قبل از سفارش درباره مارک پارچه‌ای و انواع آن پرسشی داشته باشند. به همین علت شرکت نشانه ساز امکان دریافت مشاوره رایگان در این زمینه را برای همگان امکان‌پذیر کرده است.  شما می‌توانید با ما تماس گرفته و پرسش و ابهام خود را مطرح کنید. همکاران ضمن پاسخ گویی به سوال شما، مارک و لیبلی متناسب با خواسته‌تان به شما ارائه می‌دهند.





:: بازدید از این مطلب : 246
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 آبان 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: